Rezervace termínů
Rezervační systém Vám umožní věnovat více času podnikání. Umožňuje přijímat rezervace 24/7. Nemáte tak nikdy zavřeno. V současné době vyhledává většina zákazníků informace online. Získáte větší zásah zákazníků a ulehčíte život jak zákazníkovi, tak i sami sobě.
Rezervace na Vašem webu
Systém umožňuje vložení na Vaše webové stránky několika způsoby. Jednou z variant je vložení rezervačního odkazu. Na Vašich stránkám můžete přidat rezervaci např. do menu. Další možností je vložení rezervačního tlačítka, které můžete přidat kamkoliv na Vaše stránky. Poslední možnost je vložení iframe, který umožňuje zobrazit celý rezervační formulář přímo jako součást Vašeho webu.
Rezervace na Facebooku
Rezervační systém umožnuje velmi jednoduché propojení s Vaši Facebook stránkou. Zvládnete to velmi rychle na 3 klinutí. Můžete tak přijímat rezerace z několika míst www stránek i Facebooku.
Elektronická evidence tržeb (EET)
Ideální řešení pro evidenci EET. Účtenku vytvoříte na pár kliknutí, bez dalších zbytečných nákladů. Účtenku je také možné zaslat zákazníkovi v SMS, nebo E-mailu. Splňte svou povinnost evidence s rychlým a jednoduchým systémem. Všechny účtenky máte navíc zálohovány.
Databáze všech kontaktů
Nejlepší zákazník, je vracející se zákazník. Mějte neustále u sebe kompletní databázi Vašich zákazníků. Vyhledávejte, oslovujte, odpovídjte komukoliv a kdykoliv budete chtít.
Marketingové nástroje
Mějte kompletní přehled o svých zákaznících a komunikujte s nimi pomocí SMS, emailů přímo ze systému. Můžete tak snadno oslovit zákazníky, kteří Vás navštívili např. před 2 měsíci a připomenout jim navštěvu. Dále je možné automaticky upozorňovat zákazníka o slevových akcích, nebo aktuálních nabídkách.
Statistiky, grafy
Mějte přehled nad počty zákazníků, svými přijmy a obraty. Vytížením zaměstnanců a VIP zákaznících. Pomůže Vám zvýšit Vaše zisky podrobnými přehledy nad Vašim podnikáním.
Neustále pracujeme na zlepšení
Pokud v systému něco postrádáte, budeme moc rádi, pokud nám o tom dáte vědět. Zákaznická zkušenost je pro nás na prvním místě. Pokud to bude jen trochu možné, pokusíme se Vám vyjít vstříc. Zákazník je pro nás na 1. místě. Děláme to pro Vás.